• cottondrill8 posted an update 1 year, 11 months ago

    ویدئو شماره ۸- فرم دهی ناخنبرای فرم دهی نهایی و صاف کردن سطح ناخن، از سوهان های برقی و دستی استفاده کنید. ابتدا برای کوتاه کردن قد ناخن از سرسوهان مخروطی استفاده کنید و ناخن را تا جایی که مد نظرتان است کوتاه و صاف کنید. بسترسازی برای کاشت ناخنهنگامی به طور دقیق و درست صورت می گیرد که برای اجرای آن از ابزار متناسب استفاده شود.

    مدل کاشت ناخن هلویی هم در کاشت ناخن گریم و هم به تنهایی قابل استفاده است. در این روش نتیجه نهایی کاشت ناخن بسیار طبیعی تر خواهد بود. در صورت عفونی بودن ناخن ها حتما ابتدا برای درمان عفونت ناخن هایتان اقدام کرده و سپس کاشت ناخن را امتحان کنید. ناخن های پودری از دیگر گزینه های بسیار پرطرفداری است که از جلوه خوبی برخوردار بوده و شباهت زیادی با ناخن های ژله ای دارند.

    کاشت ناخن با ترکیب دو نوع کاشت پودری و کاشت ژله ای انجام می شود. در این روش بعد از ضدقارچ و انجام مراحل کاشت پودری سپس بعد از سوهان کشی لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و داخل دستگاه یووی خشک می کنند. این نوع کاشت نسبت به کاشت پودری محکم تر بوده و کمی گران تر نیز می باشد. هزینه خدمات کاشت و طراحی ناخن به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله موارد تاثیرگذار در هزینه کاشت و طراحی ناخن می توان به نوع کاشت و طراحی انجام شده، مهارت ناخن کار و موقعیت جغرافیایی سالن کاشت ناخن اشاره کرد.

    توصیه ما این است که از این روش فقط در مواقع ضروری استفاده کنید. از نظر قیمت نسبت به سایر روش های کاشت ناخن، گران تر است و به راحتی در خانه نمی توان از آن استفاده کرد و کاشت با فیبر ناخن باید توسط ناخنکاران انجام شود. کاشت بیبی بومر به خاطر نحوه مواد گذاری نیاز به دقت و مهارت بالا دارد. کاشت ناخن پودری زمان بر است و در هر بار ترمیم حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان شما را می گیرد. در این مقاله کارشناس کاشت ناخن سالن زیبایی نقره نگار شما را با انواع مدل های کاشت ناخن آشنا می کند. کاشت ناخن آکریلیک روند بسیار کندی دارد؛ چرا که باید در معرض هوای آزاد خشک شود و این کار مدت زمان زیادی را از شما خواهد گرفت.

    حالا با استفاده از لاک و برق ناخن می‌توانید ناخن‌هایتان را طراحی کنید. ژلیش ناخن اینکار می‌توانید ناخن‌های خود را کمی ‌خیس کنید تا پوسته‌های اضافی راحتتر جدا شوند. به گفته گلداستین، ژل شفاف هر گونه جای خالیبین اکستنشن و ناخن را پر و حتی محکم تر می کند ، درست شبیه کاشت ناخن اکریلیک. یکی از مبتلایان که در سلامت کامل به سر می برده، به دنبال ۸ جلسه ترمیم کاشت ناخن در طول یک سال و نفر دوم که ۷ سال بزرگ تر است، بعد از ۳۶۰ جلسه مبتلا شده است. متخصصان دلیل این موضوع را استفاده از اشعه UV برای سفت کردن پودر ژلی روی ناخن اعلام کردند.

    همچنین رنگ آن ممکن است سیاه، قهوه ای یا قرمز باشد و با فشار دادن روی بستر ناخن اتفاق خاصی بروز نمی یابد. ماساژ آرام دست و پا می‌تواند کمک کند تا آرامش بیشتری داشته باشید. اگر مدت طولانی روی پاها باشید، یا اگر نیاز به تایپ، نوشتن دست‌خط یا کارهای دستی دیگر داشته باشید، لذت بردن از اندام‌های خود با این توجه اضافی بسیار مفید است. باید گفت تنها ایراد این روش کاشت وقت‌گیر بودن آن است که حدود یک تا دو ساعت طول می‌کشد و ممکن است فرد را خسته و کسل کند. ⦁ هزینه این نوع روش کاشت در مقایسه با سایر روش‌های کاشت ‌ارزان‌تر است.

    به همین دلیل کسانی که زمان زیادی برای انجام کاشت های وقت گیر ندارند، این روش، شیوه مناسبی برای آن‌هاست. ژلیش نازک تر است و دوام کمتری دارد ولی ناخن شما تراشیده نمی شود، کاشت پودری استحکام بیشتری دارد و ماندگاری آن طولانی تر است. 4 – استفاده زیاد از لاک و پاک کردن آن هم یکی از دلایل هواگرفتگی کاشت ناخن می باشد. دوست عزیز اگر تجربه کاشت ناخن زیبا با یک دیزاین شیک را دارید لطفا با ما به اشتراک بگذارید.

    مثلا شما می توانید در صدف سازی ناخن، شبنم گذاری و برجسته سازی در طراحی نیز از آن ها استفاده کنید. میزان رشد ناخن و مخصوصا در کاشت ناخن‌های اولیه با تیپ دو رنگ شدن ناخن و تیپ زیر پودر هلویی پوشیده می‌شود. در فرایند کاشت در این مدل، ناخن‌های اصلی هیچگونه آسیبی نمی‌بینند. زیرا ناخن‌ها به راحتی رشد می‌کنند و پس از رشد، ناخن کاشته شده نیاز به ترمیم دارد.

    به دلیل عدم استفاده از لیکویید و نبود بوی نامطبوع آن و از طرفی به علت انعطاف پذیر بودن ناخن کاشته شده، استقبال زیادی از این نوع کاشت ناخن می شود. این روش معمولا سریع‌تر از روش کاشت ناخن پودری انجام می‌گیرد. به دلیل عدم تنفس بافت ناخن، خطر ابتلای عفونت قارچی و باکتریایی پوستی افزایش پیدا می‌کند. در روش کاشت ناخن قاب، نواحی اطراف ناخن تحریک می‌شود و اتصال بافت دور ناخن با بخش اصلی سست می‌شود همین امر موجب ورود هر گونه باکتری و قارچ به پوست می‌شود. برخی از خانم‌ها به همین علت دچار نوعی بیماری به نام بیماری پارونیشیا می‌شوند.

    کاشت پودی نسبت به روش های دیگر دوام و استحکام بالای داشته و البته زمانبر هم می باشد. در واقع برای انجام این کاشت حدود 5/1 تا 2 ساعت زمان لازم است. در روش کاشت ناخن بیبی بومر همزمان از دو رنگ برای قسمت رشه و نوک ناخن استفاده می شود. البته این دو رنگ باید با هم ادغام شود و هیچ مرزی بین آنها مشخص نباشد تا حالتی تنالیته ایجاد شود. به همین دلیل با ایجاد رنگ تیره و روشن و تنالیته به این روش، کاشت هایلات می گویند.

    در این روش کار به جای استفاده از قلم از پودر و پرایمر استفاده می‌شود. به کار بردن مواد مرغوب نیز در هوا گرفتن و کیفیت کلی کاشت ناخن تأثیر بسیار زیادی دارد. در ضمن، مواد مورد استفاده نباید فاسد شده باشند و به تاریخ مصرف آن ها باید دقت کنید. علاوه بر پرایمر باید از دهیدراتور بر روی ناخن استفاده شود.

    از این رو توصیه می شود پاها را هر روز با آب و صابون بشویید و از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید. از دیگر دلایل زرد شدن ناخن می توان به مصرف دخانیات و سیگار کشیدن اشاره کرد. ابتلا به بیماری های کلیوی نیز در زرد شدن ناخن ها تاثیرگذار است. برای جبران کمبود آهن نیز می توان از مواد غذایی همچون انواع گوشت، تخم مرغ، انواع دانه ها و مکمل دارویی سولفات آهن استفاده کرد. تیره شدن ناخن یا بروز لکه های قهوه ای روی ناخن می تواند نشان دهنده یک بیماری جدی و سخت مانند سرطان، بیماری قلبی و دیابت باشد. در این شرایط توصیه می شود به پزشک مراجعه کنید تا علت اصلی لکه های قهوه ای روی ناخن بررسی شود.

    با فشار دادن قالب روی ناخن هوای زیر آن خارج می شود و هیچگونه حبابی باقی نمی ماند. یکی از مشکلاتی ممکن است برای ناخن های قالبی ایجاد شود، رشد قارچ بین قالب و ناخن اصلی شماست. قرار دادن زیاد ناخن در معرض آب می تواند باعث بلند شدن ناخن و رشد قارچ شود. بنابراین اگر زمان زیادی با آب کار می کنید باید بسیار محتاط باشید. ناخن های ژله ای یا ژلیش، ظاهر بسیار طبیعی دارند و همچنین باعث استحکام ناخن های شما می‌شوند. یکی از مزیت های این روش نسبت به روش پودری این است که از بخارهای سمی اکریلیک در امان هستید.

    ویدئو شماره ۴- زدن بیس کت ناخنبیس کت فواید زیادی برای ناخن دارد. به عنوان مثال بیس کت مانع از تغییر رنگ ناخن در اثر لاک یا مواد کاشت می شود. علاوه بر این، لاک های پایه یا همان بیس کت ها می توانند ناخن های خشک شما را مرطوب کنند، سطح ناصاف آن ها را یکدست و صاف کنند.